Aleksandras Kavoliūnas
Pasaulių sankirtoje
apie anapusinį pasaulį, spiritizmą ir kt.
Dažnokai tenka išgirsti žodžius kosmosas, marsiečiai, ufonautai.
Pasirodė piktoji dvasia su ausytėmis, jau ufonautai. Lakūnas
nufotografavo švytintį objektą, jau ir sensacija. Dar taurelę vieną
kitą maktelėjo viršaus, ir NSO už lango. Lyg angelai neskraido ir
nespinduliuoja. Gerti mažiau reikia. Kosmo centrai, kosmoso
gyventojai. Kas dar šiandien mus traukia? Blogieji angelai taip pat
skraido, vaikšto, kalba ir moko. Juk jie nematomi? pasakysi. Bet užtat
girdimi. Kiek tu įlindęs į dvasinį pasaulį su melo terba ir kuo ji
didesnė, tuo daugiau velnių tau kalba už įvairių tavo įsivaizdavimų,
veikiau tiesų, stovi dvasios, kurių šiame pasaulyje milijardai. Du
trečdaliai Dievo angelų, vienas šėtono. O tas vienas trečdalis,
išvarytas iš Dangaus už sukilimą prieš Viešpatį, ir kabina makaronus.
Ir daro tai jau septintą tūkstantmetį. Tad nieko nuostabaus, kai juos
susitinki pasaulių sankirtoje.
Šiomis, Vėlinių ir Advento, dienomis pasirodė itin daug straipsnių
tiek interneto svetainėse, tiek laikraščiuose apie skaistyklą ir
pomirtinį gyvenimą. Žmogus, netekęs mylimojo, nors ir vaikšto žeme,
gyvena vien prisiminimais, graužiamas kaltės jausmo rašo vienur.
Ypatinga žiūrėjimo į veidrodį technika (ŽVT), pasak tokio R. Mūdžio (Raymond
Moody), suteikia žmonėms galimybę išvysti mirusių artimųjų dvasias
praktiškai bet kuriuo metu, ir tai palengvina gyvųjų skausmą rašo
žurnalistė bulvariniame laikraštėlyje. Nuo senų senovės žmonės
naudodavosi poliruotomis taurėmis, pripildytomis vandens, stikliniais
rutuliais ir taip bandydavo patirti įvairių regėjimų... rašoma ten
pat. Toliau dar gražiau: ŽVT padeda visiškai nauju ir saugiu būdu
įsiskverbti į anapusinį pasaulį. Ir čia, kitaip nei knygose ir kino
filmuose, šmėklos ne baisios, o geranoriškos
Po tokių susitikimų žmonės
dažniausiai nurimdavo supratę, kad jų artimieji ten laimingesni, nei
buvo gyvenime. Ir patys patikėdavo, kad kiekvieno mūsų ten laukia
šviesos, o ne tamsos karalystė.
***
Apie tamsos ir šviesos karalystes. Spiritizmas tebevilioja žmones visame
pasaulyje. Kaimo gyventojai traukia pas karpų užkalbėtojas, žiniuones ir
aiškiareges. Viena tokia moterėlė gali būti viso kaimo nelaimių
priežastimi. Būtent ji, o ne kas kitas, pritraukia dvasines blogio jėgas
į tą vietovę ar miesto rajoną, kurioje ji gyvena ir vysto savo veiklą.
Tikrai yra žmonių, kurie mato antgamtinį pasaulį. Teko kalbėtis su viena
moteriške turguje. Ji man papasakojo, kaip jai būna baisu, nes nuolat
mato piktąsias dvasias, besislepiančias už to ar kito žmogaus. Toks
dvasių matymas aiškiaregystė, yra viena iš okultizmo formų. Įspėjau
ją, kad nebendrautų su mirusiais, nesvarbu, ar tai artimieji, ar buvę
draugai, nes tuo metu, kai gedime, netyčia galime pradėti bendrauti su
mirusiuoju. Tada ir prisistato demonai, apsimetę išėjusiais anapilin
artimaisiais ir imituoja jų balsus. Šita piktųjų dvasių rūšis
familiariosios arba giminės dvasios (apskritai dvasios nei miršta, nei
kur dingsta jos amžinos), gerai juos pažinojo, todėl be vargo
apgauna patikliuosius. Dvasios yra itin kruopščios ir gali atkartoti ne
tik kažkada pasakytus žodžius, bet ir atkurti žmogaus, kurį cituoja,
balso tembrą bei toną.
Priminsiu, kad Dievas griežtai draudžia tokią veiklą, nes ji užtraukia
toli siekiantį prakeikimą: Vyras ar moteris, kurie užsiima mirusiųjų
dvasių iššaukimu ir žyniavimu (būrimais, astrologija, hipnoze, Taro
kortomis), turi mirti; juos užmuškite akmenimis; jie patys kalti dėl
savo mirties (ST, Kunigų 20, 27). Juk tu nežinai, kur tavo artimieji,
ar danguje, ar pragare, tegul geriau Tėvas pakalba su tavo
išėjusiaisiais
Piktosios dvasios nevaržomai juda laike ir erdvėje, ir kas, jei ne jos,
geriau žino, kada ir kaip pakenkti žmogui. Išvarytos iš Dangaus už
sukilimą prieš Dievą, jos turi tik vieną tikslą, kuo labiau trukdyti
Evangelijos plitimui žemėje. O didelė dalis žmonijos net neįtaria, kad
jos egzistuoja.
Nematomas priešas pats pavojingiausias. Todėl šėtonas sapnuose ir
naudoja prieš mus mylimų, kažkada gyvenusių žmonių veidus! Kai tu matai
priešą puolant tave lazda, žinai, iš kur pavojus, ir gali jam
pasipriešinti. Bet jei tu nuolat sapnuoji juos ir, dar blogiau, pradedi
su jais bendrauti, žinok, kad tai yra demonai, kurie prisiima mylimųjų
pavidalus. Įspėju, kad tokia ilgalaikė veikla gali mus nuvesti į
spąstus, kurių pavadinimas spiritizmas!
Didelis noras greit ir neskausmingai kompensuoti sielos skausmą gali
nuvesti į priklausomybę nuo įvairių sielos norų. ,,Dievo žodis yra gyvas
ir veiksmingas, aštresnis už bet kokį dviašmenį kalaviją. Jis
prasiskverbia iki pat sielos ir dvasios atšakos, iki sąnarių ir kaulų
smegenų, ir teisia širdies mintis bei sumanymus (NT, Hebrajams 4, 12).
Štai dėl ko, jei nuolat skaitoma Biblija, įvyksta teigiami pasikeitimai
ne tik žmonių sąmonėje, jų kūnuose, bet ir visuomenėje, nes Dievo
Žodis turi galią, Jis ir Visatą išlaiko.
O siekiant dirbtinai, ne Dievo žodžiu, nuskausminti sielą, dažnai
griebiamasi stiprių, greitai veikiančių trankvilizatorių, kurie yra
tiesiausias kelias į narkotikų pasaulį. Esu skaitęs atsivertusio į
Kristų induso R. R. Maharadžos knygą Vieno guru mirtis. Štai ką jis
rašo apie narkotikus: ,,Rimtai susimąsčiau ir pradėjau melstis dėl to,
kad tiek daug narkomanų, nors anaiptol ne visi, išgyvena tą patį kaip ir
jogai tik pirmieji vartodami narkotikus, o antrieji per rytietišką
meditaciją. Sužinojau, kad narkotikai sukelia panašią kaip ir meditacija
sąmonės būseną, sudarydami galimybę demonams (piktosioms dvasioms,
velnio angelams) manipuliuoti neuronais smegenyse ir sukelti tariamai
tikrus išgyvenimus, kurie tačiau yra ne kas kita, tik apgaulinga,
veikianti sielą gudrybė.
Kita piktojo gudrybė yra alkoholis. Dar viena gudrybė laisva meilė,
kuri pasąmonėje užfiksuoja malonų atsipalaidavimą. Ir kai atsiranda
nauji sunkumai, siela vėl daro tai, ką jai pasufleruoja pasąmonėje
išlikusi greito malonumo, sielos nuskausminimo, informacija daryk tai,
ką aną kartą darei (paleistuvauk), tada greičiau skausmas praeis. Tas
skausmas gali būti ir artimųjų netektis, darbo, kaip pagrindinio pajamų
išteklių šaltinio, praradimas ir t. t. Šėtoniška jėga sielą traukia prie
meditacijos, laisvo sekso, narkotikų, alkoholio, Rytų misticizmo, jogos,
kad tik toliau nuo Dievo ir Jo Kristaus. Bet priešpastačius sielai
Dvasios norus ir patarimus, rezultatai gaunami visai kitokie: ištvermė,
charakterio tvirtumas, valios užgrūdinimas, sielos nuskaistinimas. Šios
savybės yra pagrindiniai ir svarbiausi būdo bruožai pakeliui į dangų.
Toks būtų pagrindinis žmogiškos prigimties įstatymas: veiksmai ugdo
įpročius, įpročiai formuoja būdą, būdas valią, o teisingai suformuota
valia yra charakteris E. Miurėjus (Andrew Murray).
Be to, mes žinome, kad žmogus, kovojantis ir pasitikintis vien tik savo
jėgomis, gana greit užkietina savo valią. Gi pasitikintis Dievu ir Jam
savo problemas pavedantis asmuo niekada nebus sugėdintas, nes
,,ištikimas Tas, kuris pažadėjo.
Tad grįžtant prie apgaulingų būdų ir kelių sielai nuraminti, reikia
pasakyti, kad kai kada geriau tą skausmą panešioti ir leisti Dievui bei
laikui jį užgydyti. Tai tiktų ir eutanazijos idėjų neutralizavimui, nes
siela kančioje apsivalo ir turi šansą išsigelbėti į amžinybę, šaukiantis
kančios metu Gelbėtojo Jėzaus.
***
Tiek interneto svetainėse, tiek laikraščiuose apie pomirtinį gyvenimą
klausiama: Nejaugi Dievas, būdamas toks geras, įkūrė koncentracijos
stovyklą? Ne Dievas, bet šėtonas, būdamas nuo pat pradžių žmogžudys,
veda sielas į pražūtį. Ir ne Dievas įsteigė pragarą, bet velnias,
apgaudamas milijonus sielų, ten vedamų. Ir kažin ką jos, tos apgautos
sielos, išrėš tiems, kurie suokia melą suplonintais liežuviais, kai jie
patys ten pateks? Ar ne laikas palikti ramybėje Šventajame Rašte aiškiai
neįvardintas, bet kažkieno įsteigtas tarpines poilsio stotis tarp žemės
ir Dangaus, kaip tai nutiko su Limbus Infantum vieta? Matyt,
pasitarus su Dangum ir gavus iš ten leidimą, buvo nuspręsta, kad vaikai
po mirties eis tiesiai į Dangų, o ne į laikiną stovyklą kažkur tarp
žemės ir Dangaus. Kiek reikia turėti arogancijos, kad šitaip
manipuliuoti Biblijos ir amžinybės sąvokomis!?
Dievui nereikia koncentracijos stovyklų. Klausimas būtų toks: kam tada
Jis leido niekinti savo Sūnų tokiu mastu, jei išgelbėjimą galima pelnyti
indulgencijomis ar panašiomis manipuliacijomis apie tarpines sielų
poilsio stovyklas tarp Dangaus ir žemės?! Vargas tiems, kurie vadina
pikta geru ir gera piktu, kurie paverčia tamsą šviesa ir šviesą tamsa,
kurie padaro kartų saldžiu ir saldų karčiu (ST, Izaijo 5, 20).
Bijokite to, kuris nužudęs turi galią įmesti į pragarą. Taip, sakau
jums. Šito bijokite! (Luko 12, 5). Ar parašyta, kad bijoti to, kuris
nužudęs įmes į kokią tarpinę stovyklą, o po to už kažkieno kažkam
sumokėtus pinigėlius žemėje leis nukeliauti į Rojų? Pragaras yra
galutinė stotelė atmetusiems Kristų, kitos ir tarpinės nebus. Juk seniai
žinoma, kad būtent šis ir kiti panašūs melai Šv. Rašto atžvilgiu pagimdė
Reformaciją Europoje.
Ir jei reformacija tuščias reikalas, tai kas (ir dėl ko) tada atsiprašė
už G. Galilėjaus, M. Koperniko, tūkstančių protestantų persekiojimus bei
žudymus praeityje, ar ne Vatikanas? Katalikų kunigas jėzuitas A.
Saulaitis, būdamas jėzuitų ordino provinciolu, taip pat yra viešai
(Vilniaus Šv. Kazimiero bažnyčioje) atsiprašęs už jėzuitų ordino klaidas
ir už kontrreformaciją.
***
Sieliniai, neatgimę iš Dvasios žmonės, kupini melagingų žmogiškų
doktrinų, bet ne Tėvo Dvasios apreiškimo, nuolat interpretuos Šv. Raštą
taip, kaip jiems patogu. Todėl nesvarbu, kokį postą kuris ir kur užima,
kokį rangą. Tiesa tokia šiame gyvenime neburnok prieš Dievą, bijok Jo,
išskaistink save, savo poelgius, savo motyvus, gerbk Tėvą ir Jo Dvasią,
nes Šventoji Dvasia ištiria ne tik žmogaus gelmes, bet ir paties Dievo
Tėvo.
...O dėl žmogaus kritimo, tai didesnė tragedija kažin ar kada yra
ištikusi žmoniją. Juk ne Dievo angelai verčia žmones ištvirkauti, bet
šio amžiaus tamsybių valdovai, valdžios, ne žemiškos (juo labiau ne NSO),
bet dvasinės blogio jėgos danguje (Efeziečiams 6, 12). O jei ne, tai ką
tada Jėzus išvarė iš gadariečio: Išėjusios (iš apsėstojo) netyrosios
dvasios apniko kiaules, ir visa banda, apie du tūkstančius kiaulių,
metėsi nuo skardžio į ežerą ir prigėrė (Morkaus 5, 13). Ir jei ne
demonai, tai kas gi privertė tą legioną kvailų kiaulių mestis į ežerą?
Kas klykdamas ir smarkiai jį purtydamas išėjo iš kurčnebylio (Morkaus 9,
2526)? Kam skirti ir ką reiškia šie žodžiai: Jis paskyrė dvylika, kad
jie būtų kartu su juo ir kad galėtų siųsti juos pamokslauti, ir jie
turėtų valdžią gydyti ligas ir išvarinėti demonus (Morkaus 3, 1415).
Negi kiškius iš morkų laukų? Ar tas dvasias, kurios pašauktos kankinti
žmogų? Nes kaip kitaip paaiškinsi pedofilų nusikaltimus, savižudybes,
žmogžudystes? Ir ar ne velnio pasityčiojimas iš žmogaus yra homoseksualų
ir lesbiečių gyvenimo būdas?
Aš dalyvavau sąšaukoje už Tautą ir Dorą 2005 m. surengtoje akcijoje
prieš gėjų paradą Vilniuje. Ir kai vienas itin piktas homoseksualus
asmuo pradėjo savo propagandą, priėjau prie jo ir... apkabinęs pasakiau,
kad Dievas jį myli, bet tai, kuo jis užsiiminėja, nuves jį į pražūtį. O
kad pražūties nasrai yra plačiai atverti, abejonių nekyla. Juk jau
sutarėm, kad Jėzus po mirties prisikėlė, ir žemės gelmėse (pragare)
pamokslavo ten esančioms dvasioms (1Petro 3, 19), kurios pateko už
neklusnumą Dievui, nekalbant apie tai, kad Jis gyveno.
Turtuolis, kuris kentėjo pragare, taip pat nėra išgalvotas personažas ar
biblinis sceninis vaidmuo aktorystei ši ištrauka nėra palyginimas, bet
tikrovė vargšas elgeta Lozorius yra Jėzaus matytas asmuo, kurį taip
pat pažinojo šimtai to meto žmonių, vaikščiojusių pro šalį kiekvieną
dieną ir mačiusių, kaip jis dienų dienas gulėjo prie turtuolio vartų su
ištiesta ranka. Jėzus pasakoja: Kentėdamas pragare, jis (turtuolis)
pakėlė akis ir iš tolo pamatė Abraomą ir jo prieglobstyje Lozorių. Jis
ėmė šaukti: Tėve Abraomai, pasigailėk manęs! Atsiųsk Lozorių, kad,
suvilgęs vandenyje piršto galą, atvėsintų man liežuvį, nes baisiai
kenčiu šioje liepsnoje (Luko 16, 2324). Tad ši vieta, kurioje jis
kenčia, tikrai nepanaši į Druskininkų kurorto garų vonias ar karšto
vandens versmes Birštone...
Liberalioms jėgoms pavyko nustumti Biblijos tiesas į pasakų lentyną, kur
ji baigia užtrokšti nuo melą skleidžiančiųjų. Jei nuosavų tiesų
aiškintojai kasdienę hipnozę vadina dieviška psichologine priemone
sielai apsivalyti, tai visai nestebina, kad apreiškimas apie sielos
amžinybę yra taip iškraipomas.
***
Dar apie sielas, kurios ieško santykių su gyvaisiais... Vienas
didžiausių kada nors piktojo sugalvotų melų yra apokrifinės antros
Makabiejų knygos įtraukimas į Bibliją. Štai čia velnias ir pakišo
daugeliui koją spąstai paspęsti. Daugelis mano sutiktų žmonių, tame
tarpe ir pažįstamų tikinčiųjų, yra pakliuvę į šiuos spąstus. Ir
keisčiausia tose vietose, kuriose turėtų būti saugiausia, beskaitant
Šventajame Rašte patalpintą tik ne kanoninę, bet apokrifinę antrą
Makabiejų knygą: Todėl jis (Judas) ir darė auką už mirusiuosius, kad
jie būtų išlaisvinti iš šios nuodėmės (2 Makabiejų 12, 46).
Šios eilutės kontekste yra pasakyta, kad kai kurie Judo pusėje kovoję
vyrai žuvo dėl nuodėmės po kiekvieno žuvusiojo tunika buvo rasti stabų
atminai, kuriuos nešioti žydams draudžia įstatymas. Visiems buvo aišku,
kad dėl to vyrai žuvo, čia omenyje turimas gamtos dievų garbinimas žydų
tautoje, kas labai būdinga ir lietuvių tautai. Taigi, Judas nusprendė,
jog melsdamiesi už žuvusius, jie aukos tinkamą Dievui auką, kad
mirusieji būtų išlaisvinti iš šios okultinės bei stabmeldiškos nuodėmės
(2Makabiejų 12, 4042). Priminsiu, kad antroje Makabiejų knygoje
aprašyti įvykiai yra 175134 m. pr. Kristų.
Apokrifinės knygos nėra Šventojo Rašto kanonas, todėl daugelis kaip
klupo, taip ir tebeklumpa melsdamiesi mirusiems, nors, skaitydami
toliau, pamatytume, kad tas pats Senasis Testamentas aiškiai įspėja apie
bet kokių kontaktų su anapusiniu pasauliu grėsmes (Kunigų knyga;
1Kronikų 10, 13) juk nei tu, žmogau, žinai, nei ką, kur tavo
artimieji, o melsdamasis ir kalbindamas anapilin išėjusiuosius,
prisišauksi piktųjų dvasių. Be to, tikiu, kad Šventoji Dvasia, trečiasis
Trejybės Asmuo, atėjusi į žemę vietoj Jėzaus ir dabar sulaikanti
nedorybės sūnų (antikristą) bei smurtą žemėje, tobulai sutvarkė knygų
seką ir skaičių Biblijoje! Ir Jos mokyti nederėtų.
Savo veikale Adversus Haereses (Prieš erezijas) Ireniejus (130200
m. po Kr.) kalba apie neapsakomą skaičių apokrifinių ir suklastotų
raštų, kuriuos jie patys [eretikai] padirbinėja, siekdami sujaukti
kvailių protus. Tad mus tiesiog šiurpina Naujojo Testamento apokrifai:
pavyzdžiui, viename iš seniausių NT apokrifų, Kančios Evangelijoje
skaitome, kad ,,Jis kentėjo ant kryžiaus, tačiau tai tebuvusi tik
regimybė, nes iš tikrųjų Jis nekentėjęs, ir apskritai Jis buvęs be kūno,
tik atrodė, kad Jis turi kūną. Taip ir Senojo Testamento apokrifai
neturėtų būti mūsų kelrodžiu, ir geriausia būtų, kad juos, jei kas to
labai nori, išspausdintų atskira knyga.
Dar visai neseniai pakeitėme laikiną Limbus infantum vietą
mirusiems vaikams į kitą, amžiną ir nelaikiną. Tad, tikiuosi, suderinę
savo nuostatas su Dangumi, pakeisime ir savo nuostatas dėl Senojo
Testamento apokrifų.
***
Apie prakeikimus ir įvairius nužiūrėjimus. Tam tikrai politikų daliai
reiktų itin moraliai elgtis, nes rinkėjai moka ne tik keiktis, bet ir
prakeikinėti. Šį amatą įvaldę ir tam tikri profesionalai aiškiaregiai,
būrėjos, ekstrasensai ir visa piktojo kariauna. Neapsaugotam žmogui tai
labai pavojinga. O kaip apsisaugoti? Yra toks mokslas Kristaus
mokslas, ir kas nežino šio mokslo arba netiki juo, pakliūna į rimtus
gyvenimo spąstus. Paulius nuolat mums primena, kad yra nematomo pasaulio
jėgos, kurios manipuliuoja žmonija. Kaip? Apie tai ir bandome čia
kalbėti.
Ką daro žmogus, kai jį nužiūri ar nelaimės nuolat lanko jo namus, ir tai
tęsiasi iš kartos į kartą? Ieško atsakymo. Pas ką? Pas įvairaus plauko
ezoterininkus. Tai ekstrasensai radiastezininkai, spiritistai
mediumai, Kabalos žinovai, virgulininkai, transcendentinės meditacijos
kultivuotojai, jogai, astrologai, hipnotizuotojai, būrėjai iš arbatos ir
kavos tirščių, telepatai, aiškiaregiai ir t.t.
O pas ką tu eini? Kuo tiki tavo konsultantas, koks jo motto, ir
ar jis tiki Kristumi? Daugelio žmonių problemų šaknys glūdi giliai
dvasiniame pasaulyje, ir jų autorius tikrai ne Kristus. O jei ne
Kristus, tai kas? Jeigu ne Dievas, tai kas? Atsakymas turbūt aiškus.
Viešpatie Jėzau, Tavo vardu atsižadu tų dvasių šaukimosi, štai
koks turėtų būti tavo širdies noras po panašių seansų. Dėl tokio
neišmanymo ir turime tautoje tiek savižudybių. Piktosios jėgos per mūsų
nežinojimą ir įsipainiojimus į Dievo uždraustą veiklą įgauna teisę
žudyti žmones, pavyzdžiui, pasakyti: Šok iš devinto aukšto..., ir
vieną dieną nušoksi, nes pasipriešinti nebesugebėsi.
Tokius negatyvius pasireiškimus kaip prakeikimas šeimose ir
visuomenėje lydi nuolat pasikartojančios avarijos keliuose,
savižudybės, nelaimingi nutikimai, priešlaikinės vyriškos lyties asmenų
mirtys, dar daug ką galima būtų išvardinti. Tai demonai (piktosios
dvasios), uždaryti tavo šeimoje, kankina ir siunčia įvairias vizijas,
nes nei mes, nei mūsų proseneliai neatgailavome už savo ir protėvių
nuodėmes. Tačiau pakvietus Kristų į savo širdį ir atgailavus už tėvų
nužudytuosius ar praeityje įskaudintus žmones, giminės dvasios
pasišalins, daugiau nebekenkdamos šeimai! Kai kas pergyvena ir netiki,
kad prakeikimas liausis graužti jų šeimas. Todėl nenori nieko nei
daryti, nei stengiasi ką nors pakeisti savo gyvenimuose. Bet Geroji
Naujiena yra ta, kad Jėzus Kristus sutraukė bet kokių prakeikimų
pančius!
Todėl žiūrėkime, pas ką einame konsultuotis dėl tam tikrų problemų,
pavyzdžiui, dėl prakeikimo ar nužiūrėjimo. Dar daug yra dalykų arba
reiškinių, garbinamų visuomenėje, kurių šaknys gana abejotinos. Bet apie
juos gal kitą kartą.
Dvasinės būtybės, demonai daug ką gali. Pakanka pamatyti vien tik Sai
Babos triukus, kurie yra realūs, kad suvedžiotų daugumą: Ano nedorėlio
atėjimą, šėtonui veikiant, lydės visokios jėgos, ženklai ir netikri
stebuklai... (2 Tesalonikiečiams 2, 9). Dvasios (kritę angelai)
patarinėja ir kužda apie karjerą, apie tai, kaip investuoti (čenelingo
kursai), kuo tu būsi gal premjeru, o gal meru ir t. t. Kadangi dvasios
gyvena laike dabartyje, ateityje ir praeityje tad nieko nuostabaus,
kad per mediumus ir pasako, kas kuo bus. Ir tai nėra akių dūmimas, kaip
magų DiArchy triukai, bet tikri ir realūs demonų sukeliami reiškiniai,
kai daiktai atsiranda iš oro arba dingsta tau akyse. Tai
materializacija ir dematerializacija. Ir tai tik maža dalis antgamtinių
dalykų, vykstančių aplink mus, kuriuos sukelia demonai. Yra ir toks
fenomenas, kaip perėjimas kiaurai sieną aporte, pavyzdžiui, D.
Koperfildo perėjimas per Kinų sieną stebint daugybei žiūrovų. Ir dar
daug ko yra. Bet... Jei tai gali piktojo angelai, tai kaip nepalyginamai
daugiau gali Dievas, Visatos Kūrėjas. Nes kipšas viso labo tik
plagiatorius.
***
Mielas žmogau, atmink! Jei eisi pas ekstrasensą ar į kokį kosmo
centrą vieną dieną žūsi ir dvasiškai, ir fiziškai, o amžinąjį gyvenimą
praleisi kančiose, nesulyginamose su jokiais vaizdais, net su tavo
akyse žūnančia šeima, prievartaujama žmona ar vaikais. Ir dar milijonus
metų, kiekvieną dieną naktį, jei ten, pragare, yra diena, kęsi
nesibaigiančias patyčias būtybių, kurių net blogiausiame sapne
neregėjai. O jei nori bent akies krašteliu žvilgtelti, kaip atrodo
pragaras, tai pažiūrėk filmą Svetimas prieš grobuonį, nors vaizdas
bus toli gražu nepilnas, nes tavęs ten nebuvo.
O jei eisi pas Dievo žmogų, laimėsi amžiną gyvenimą. Kaip atrodo Dievo
žmogus? Gali būti mažas ir storas, aukštas ir liesas, ne tai svarbu.
Tačiau jei jis kalbės apie reinkarnaciją, ne pas tą patekai... Jei
kalbės apie magiją, apie NSO, apie žvaigždžių padėtį, bėk iš ten, ir kuo
greičiau. O jei paklaus, ar tavo siela išgelbėta, ar turi Kristų
širdyje, tada patekai į geras rankas.
Dievo priešininkas ir žmogžudys (Jono 8, 44) nuo amžių pradžios trokšta
įtakoti žmogų. Todėl su skausmais, kuriais kankina žmoniją, piktasis
kartu pakišo ir ezoterinį masalą, kad žmogus ieškotų pagalbos pas jį
tame masale pilna tokių sudėtinių dalių kaip burtai, hipnozė,
užkalbėjimai, kurie, nors ir įvilkti į kasdienį rūbą, gerai pažįstami
tikintiems Viešpačiu Kristumi.
Jau geriau visą gyvenimą sirgti ir neieškoti išgijimo pas okultistus,
nei keliauti į pragarą: ,,Geriau aklam nueiti į Dangų, nei matančiam į
pragarą..., štai kaip Jėzus moko (Mato 5, 2930). Panašiai Viešpats
kalba ir kitoje vietoje: Kokia gi žmogui nauda, jeigu jis laimėtų visą
pasaulį, o pakenktų savo sielai? Arba kuo žmogus galėtų išsipirkti savo
sielą? (Mato 16, 26). Niekuo, nes nėra piniginio atitikmens sielai
įvertinti: Didelė kaina už sielos išpirkimą tiek niekad neturėsi...
Ir tikrai verta laikytis atokiau nuo spiritizmo propaguotojų ir
neskaityti įvairiose sankirtose buitinių patarimų apie kasdienę hipnozę,
autohipnozę, jogą ir pan. Štai su kuo mes flirtuojame, kai einame pas
ekstrasensus, astrologes, kalbiname mirusiuosius ar tikime ir todėl
žiūrime TV laidas Su Palmira, Ekstrasensų mūšis su pragaro
jėgomis, kurios tik to ir laukia.
Profesinė kompetencija, specialybės įvaldymas tebūnie, visa tai
reikalinga ir būtina asmenybės ugdymui bei valstybės statymui. Bet
nelįskime į abejotinas vietas ir sankirtas ten, kur net Dievo angelai
nevaikšto. Taip išsaugosime savo tautą nuo žlugimo nebebūsime
savižudžių tauta, ir ne tik apsaugosime valstybę nuo suniokojimo bei
dirbtinio tautos naikinimo, bet ir išgelbėsime savo vaikus nuo pragaro
vartų ir amžinos mirties.
Tad apsaugok, Viešpatie, nuo įvairių sankirtų ir paklydimų, į kuriuos
veda melagingi ir pikti liežuviai.
2008 11 15 |